altaltaltalt
امروز : جمعه ۳۱ فروردين ماه ۱۴۰۳
  • ۱
  • ۲
bgnull
طراحی عینک هوشمند تاشو و ضدآب توسط گوگل
شرکت گوگل بزودی از نسخه جدیدی از عینک هوشمند خود رونمایی خواهد کرد که تاشو و مقاوم‌تر از نسخه اول است.نسخه سازمانی عینک 2.0 گوگل ضدآب بوده و طراحی آن نیرومندتر خواهد بود. این طراحی جدید در برابر ضربات و افتادن‌های عادی مقاومت خواهد داشت و همچنین از ورودی‌های کمتر و دکمه‌های کوچکتر برخوردار خواهد بود تا محل‌های ورود آب به داخل دستگاه را محدود کند.
این عینک که انتظار می‌رود برای استفاده در محل کار ایده‌آل باشد، از لحاظ ظاهری بهینه‌سازی شده تا در کارخانجات و بیمارستان‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این فناوری پوشیدنی یک دستگاه کاربردی و صنعتی با تمرکز بر مد است.
نسخه سازمانی شامل یک صفحه نمایش منشوری بزرگتر برای ارائه تجربه بینایی بهتر و یک پردازشگر اتمی اینتل خواهد بود که عملکرد بهتر را به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگیهای این عینک می‌توان به عمر باتری نسبتا ارتقایافته و مدیریت بهتر حرارت آن اشاره کرد.
نسخه جستجوگر عینک گوگل در سال 2013 به عنوان محصول بتا ارائه شد. نسخه بتا، اولین نسخه ارائه شده در خارج از سازمان مجموعه تولید کننده نرم‌افزار، به منظور ارزیابی واقعی آزمایش‌های Black / Grey-Box است.
گوگل از یک گروه انتخابی دعوت کرده بود تا نسخه جستجوگر آن را به قیمت 1500 دلار خریداری کنند. اگرچه این شرکت اوایل سال جاری، این نسخه فناوری پوشیدنی خود را متوقف کرد.
نمایش بهتر در  موبایل و تبلت
یک نسخه بهینه شده از وب سایت شما برای گوشی های هوشمند


 
طراحی وب سایت
مطابق با استانداردهای جهانی


کنترل پنل TNP
طراحی وب سایت خیره کننده
سفارشی سازی آسان، بدون نیاز به مهارت کدنویسی

 
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه طراحی وب سایت TNP‌‌ می‌باشد
Administratorتست0987654321تبریز - فروشگاه تستیtnp-co.irtnp-co.ir - فدح-زخ.هق - صصص.فدح-زخ.هق