altaltaltalt
امروز : جمعه ۱۰ فروردين ماه ۱۴۰۳
  • ۱
  • ۲
bgnull
سرویس Google+ Photos در دهم مرداد ماه از دسترس خارج خواهد شد
سرویس Photos تقریبا دو ماه پیش در کنفرانس توسعه دهندگان شرکت گوگل تحت عنوان Google I/O معرفی شد. اکنون اما به نظر‌‌ می‌رسد شرکت ساکن مانتین ویو، به شدت تلاش دارد تا تمرکز خود و کاربران را روی همین سرویس قرار داده و نمونه های مشابهی که پیش از این توسعه داده را نیز از دور رقابت خارج نماید.
برای این کار نیز شرکت یاد شده تصمیم گرفته تا در روزهای آینده و در واقع از تاریخ اول آگوست (دهم مرداد)، با Google+ Photos وداع نماید. این اتفاق ابتدا برای اپلیکیشن اندروید این سرویس و سپس در نسخه تحت وب و بعدا در پلتفرم iOS روی خواهد داد. 
گوگل اکنون پیشنهاد‌‌ می‌کند که کاربران هر چه سریع تر، خود محتوای مورد نظرشان را به سرویس جدید یعنی Photos منتقل نمایند. از طرفی کاربران Google+ Photos احتمالا با هشداری رو به رو گشته‌اند که به آنها‌‌ می‌گوید بهتر است نسخه جدید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دریافت نمایند.
در هر صورت، پس از تاریخ یاد شده گوگل همه محتوای سرویسی که تصمیم بر پایان دادن به کارش دارد را به فوتوز خواهد آورد و‌‌ می‌توانید از آدرس photos.google.com به آنها دسترسی داشته و یا برای دریافت آنها به شکل یکجا، به Google Takeout مراجعه کنید.
پیشنهاد‌‌ می‌شود اگر دارای محتوای مهمی در این سرویس هستید، قبل از تعطیلی آن به شکل دستی آنها را به فوتوز منتقل نمایید چرا که تجربه نشان داده سرویس Takeout از گوگل، گاهی آنطور که باید و شاید درست‌‌ نمی‌تواند درخواست کاربران را برآورده سازد.
نمایش بهتر در  موبایل و تبلت
یک نسخه بهینه شده از وب سایت شما برای گوشی های هوشمند


 
طراحی وب سایت
مطابق با استانداردهای جهانی


کنترل پنل TNP
طراحی وب سایت خیره کننده
سفارشی سازی آسان، بدون نیاز به مهارت کدنویسی

 
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه طراحی وب سایت TNP‌‌ می‌باشد
Administratorتست0987654321تبریز - فروشگاه تستیtnp-co.irtnp-co.ir - فدح-زخ.هق - صصص.فدح-زخ.هق